PONDELOK  Pol.:    Zeleninová s domácimi rezancami (1,9,3)

                        Hl.1:    Janovské linguine so syrom Vršatec (1,7,)

                        Hl.2:    Grilované tofu so šampiňónmi a batátmi, uhorkový šalát (6)

 

UTOROK       Pol.:    Paradajková polievka s farebnou ryžou a petržlenovým olejom

                        Hl.1:    Pošírovaná brokolica, restovaný špenát, stratené vajce, bearnská omáčka, quinoa (3)

                        Hl.2:    Thajské zeleninové karí s kokosovým mliekom, dusená ryža

 

STREDA        Pol.:    Hubová polievka s krúpami a čerstvými bylinkami (1,6)

                        Hl.1:    Krupoto s bielou fazuľkou a hráškom, pečená mrkva, hráškové pyré s mätou (1,7)

                        Hl.2:    Karí z červenej šošovice s batátmi, ryža basmati s koriandrom

 

ŠTVRTOK     Pol.:    Kulajda s čerstvým kôprom a macesom (6)

                        Hl.1:    Zemiakové gnocchi s paradajkami, ricottou, špenátom a bazalkou (3,1,7)

                        Hl.2:    Fazuľový šalát s kapustou pak choi, limetkový dresing, čerstvý listový šalát

 

PIATOK         Pol.:    Krémová polievka z bielej fazule s cesnakom a rozmarínom

                        Hl.1:    Cviklové pirohy s bryndzou a smotanovou omáčkou (1,3,7)

                        Hl.2:    Tortilla plnená šošovicovým šalátom, avokádo, čínska kapusta, kešu (1,8)   

 

  

Bezplatnú členskú kartu plnú výhod vám vystavíme na počkanie. CENA: 5,30€ s členskou kartou, 5,80€ bez členskej karty.

O TOMTO MENU

Menu č. 1 sme navrhli podľa piatich elementov. Každý deň obsahuje iný element, ktorý kombináciou chute, farby a vybraných surovín priamo podporuje a vitalizuje v tele daný typ orgánov. Vašou výzvou bude trpezlivo deň po dni papkať menu v Halmi, čo bude mať z dlhodobého hľadiska blahodárne až harmonizujúce účinky na vaše telo a myseľ.

Menu č. 2 je naše tradičné Halmi menu na ktoré ste u nás boli zvyknutí. Samozrejme ostáva vegánske a bezlepkové. Optimálne zloženie taniera by malo zastupovať všetky chute a to kyslú, horkú, sladkú, pikantnú a mierne slanú, pri dbaní na sezónnosť potravín. Vtedy sú uspokojené všetky chuťové zmysly, po dojedení nemáme na nič chuť a to je už skoro dokonalý stav.

Stolovanie v Číne je rozmanité a každý si intuitívne na stole nájde to čo potrebuje. Sú tam zastúpené všetky chute, druhy potravín a spôsoby varenia. Nemusíme nasledovať iný národ, ale môžeme sa inšpirovať. Aj naši predkovia to vedeli, len to neprepracovali tak dôkladne ako aziati. Prajeme vám veľa Sily a mnoho správnych rozhodnutí na Vašej Ceste /TAO/ za zdravím, šťastím, spokojnosťou a bohatstvom.

Čínsku časť menu podľa Piatich elementov pre vás pripravil Lukáš Hlúbik, odborník na čínsku medicínu.

Zoznam alergénov:
1. Obilniny obsahujúce lepok (t.j. pšenica, raž, jačmeň, ovos, špalda, kamut alebo ich hybridne odrody)
2. Kôrovce a výrobky z nich
3. Vajcia a výrobky z nich
4. Ryby a výrobky z nich
5. Arašidy a výrobky z nich
6. Sójové zrná a výrobky z nich
7. Mlieko a výrobky z neho
8. Orechy, ktorými sú mandle, lieskové orechy, vlašské orechy, kešu, pekanové orechy, para orechy, pistácie, makadamové orechy a queenslandské orechy a výrobky z nich
9. Zeler a výrobky z neho
10. Horčica a výrobky z nej
11. Sezamové semená a výrobky z nich
12. Oxid siričitý a siričitany v koncentráciách vyšších ako 10 mg/kg alebo 10 mg/l
13. Vlčí bob a výrobky z neho
14. Mäkkýše a výrobky z nich

— Nájdi nás aj na —
Facebook Instagram